Laminatowy motoszybowiec Falcon - relacja z budowy i oblot
Marcin :: paradox
2005-05-04 11:41:25 UTC
Witam,
Po niezwykle udanych lotach Micronem Leszka Kwarcinskiego, postanowilem
zamowic u niego 2-metrowy laminatowy motoszybowiec Falcon.

Relacja z budowy i wrazenia z lotow (rowniez filmy) na mojej stronie:
www.paradoxrc.republika.pl

Serdecznie zapraszam,
Marcin
kojot
2005-05-04 12:13:58 UTC
Post by Marcin :: paradox
www.paradoxrc.republika.pl

Marcinie!

Swietna relacja, na dodatek okraszona pewna doza teorii i wiedzy, ktorej w
zasadzie dzis nie spotyka sie na polskich stronach modelarskich. BRAWO za
relacje. Brawo tez dla Leszka Kwarcinskiego za model.
Sowja droga sposob, w jaki przygotowuje swoje modele jest chyba nie do
pobicia.
Wlasnie wywrociles do gory nogami moja koncepcje zaniechania inwestowania w
szybowce.
Szkoda tylko, ze jednak w Falconie nie siedzi bezszczotka. Zobacz, jakie
dobre ceny na AXI ma perfecthobby.

Milych lotow, filmy sie sciagnely, Alt-TAB i bede ogladac :-)))
Krzysiek "kojot" Choroszko
www.kojot.modelarstwo.org.pl
Piotr Konopka
2005-05-04 20:46:44 UTC
Post by Marcin :: paradox
Po niezwykle udanych lotach Micronem Leszka Kwarcinskiego, postanowilem
zamowic u niego 2-metrowy laminatowy motoszybowiec Falcon.
Piękny model i znakomity artykuł. Gdybyż to więcej było takich rzetelnych
i jednocześnie tak przyjemnych do czytania materiałów...

Po przeczytaniu aż bierze ochota żeby ZARAZ stać się posiadaczem takiego
modelu ;) Ale będe twardy - najpierw skończę rozpoczęte budowy. Howgh!
--
pozdrawiam - Piotr Konopka
http://teemto.republika.pl
tel. (0-61) 656 25 65
Glider
2005-05-04 21:18:26 UTC
Post by Marcin :: paradox
Witam,
Po niezwykle udanych lotach Micronem Leszka Kwarcinskiego, postanowilem
zamowic u niego 2-metrowy laminatowy motoszybowiec Falcon.
www.paradoxrc.republika.pl
Faktycznie piekny model i swietny opis.
Zdradz nam jeszcze ile takie cacko kosztuje ?

Pozdrawiam
Glider
Marcin :: paradox
2005-05-04 23:14:56 UTC
Czesc
Post by Glider
Faktycznie piekny model i swietny opis.
Zdradz nam jeszcze ile takie cacko kosztuje ?
Dzieki wszystkim za mile slowa. Naprawde fajnie jest sie dzielic radoch± z
takich produktow.

W kwestii ceny i zakupu proponuje kontaktowac sie bezposrednio z p. Leszkiem
***@op.pl.

Pozdrowienia,
Marcin
Marcin Juraszek
2005-05-05 05:37:55 UTC
ktos sie moze orientuje gdzie mozna kupic taką rurke ?
taka gietka - cos jak od ptysznica z łazienki - tyle ze z nierdzewki.
mRqS
2005-05-05 12:40:25 UTC
Hej

skontaktowa³em siê i .. jako odpowiedŒ otrzyma³em tylko linki do zachodnich
sklepów, w których w dodatku nie ma modelu Falcon.

Mo¿esz zdradziæ wiêcej szczegó³ów? Bo wychodzi na to, ze od producenta nie
dowiem siê niczego... :(
--
---------
pozdrówka

mRqS
http://rc.marekszulen.net
http://marekszulen.net
Post by Marcin :: paradox
Czesc
Marcin
Leszek Kwarciñski
2005-05-05 13:17:39 UTC
skontaktowałem się i .. jako odpowiedź otrzymałem tylko linki do zachodnich
sklepów, w których w dodatku nie ma modelu Falcon.
Możesz zdradzić więcej szczegółów? Bo wychodzi na to, ze od producenta nie
Proszę mi wybaczyć ale w nawale odpowiedzi mogłem popełnić błąd.Staram się
PRECYZYJNIE odpisywać na zadane pytania. Proszę sprawdzić o co Pan pytał i czy
odpowiedź jest wyczerpująca. W przypadku niejasności z satysfakcją wyjaśnię
wszelkie wątpliwości.
Z poważaniem Leszek Kwarciński
mRqS
2005-05-05 13:42:48 UTC
O! Witam Panie Leszku,
Widzê, ¿e coraz wiêcej producentów czyta nasz± grupê i chwa³a Im za to! :)

prosi³em o ceny modeli w domy¶le "na Polskê" :)
Otrzyma³em tylko linki do zachodnich sklepów.
Dlatego te¿ ponowi³em email z kolejnymi pytaniami.
Nie ukrywam, ¿e g³ównie chodzi o wspomniany wy¿ej model Falcon i jego cenê
"dla polskiego" klienta :)

wszystko siê juz wyja¶ni³o :)
--
---------
pozdrówka

mRqS
http://rc.marekszulen.net
http://marekszulen.net
Post by mRqS
skontaktowa³em siê i .. jako odpowiedŒ otrzyma³em tylko linki do zachodnich
sklepów, w których w dodatku nie ma modelu Falcon.
Mo¿esz zdradziæ wiêcej szczegó³ów? Bo wychodzi na to, ze od producenta nie
Proszê mi wybaczyæ ale w nawale odpowiedzi mog³em pope³niæ
b³±d.Staram siê
PRECYZYJNIE odpisywaæ na zadane pytania. Proszê sprawdziæ o co Pan pyta³ i
czy
odpowiedŒ jest wyczerpuj±ca. W przypadku niejasno¶ci z satysfakcj±
wyja¶niê
wszelkie w±tpliwo¶ci.
Z powa¿aniem Leszek Kwarciñski
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Doman
2005-05-04 21:34:00 UTC
Post by Marcin :: paradox
www.paradoxrc.republika.pl
Tak jak juz zostalo napisane - piekny model! Opis rowniez nieczego sobie.

Milego latania zycze :-)
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domañski
_|___(v)___|_
-====(~)=(.*.)=(~)====-
`-' HTTP://Doman.XT.PL
A.Bodzioch
2005-05-06 10:19:15 UTC
Witam

Czy jest ktoś chętny do rekreacyjnego pływania? Termin 14 lub 15 .05.2005 w
godz.14-20 akwen mini stawek - jeziorko przy Plazie Kraków. Będzie to
impreza zorganizowana w formie zabawy - pokazu. Prawdopodobnie zorganizujemy
jakiś tor - trasę i będzie obsługa z wody w razie awarii. Wszelkie RC
wchodzą w rachubę te szybkie ECO ,MOno, redukcje i nawet zabawki. W imprezę
włączy się prawdopodobnie modelarnia ze Skawiny od P.Józefa Małysy. Temat
jest w trakcie opracowania i zobaczymy co z tego wyniknie... czekamy na info
z Plazy bo na ich prośbę jest to organizowane.
Chętnych poproszę o info na priv do kolegi Grzegorza Mleczko:
***@poczta.onet.pl
jak temat zostanie przyklepany wyślę osobiście wszystkim informacje...
Plaza ma potwierdzić i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Pozdrowienia z Krakowa
Moja strona http://modelhobby.republika.pl
Artur Wawrzyniak
2005-05-05 13:39:22 UTC
Witam

Kiedy można byłoby obejrzeć to cacko w akcji na żywo? Jeśli nie masz nic
przeciwko oczywiście.
Szszkoda, że nie dzisiaj.

pozdr
Artur Wawrzyniak
Marcin
Marcin :: paradox
2005-05-05 19:30:12 UTC
Czesc
Witam
Kiedy mo¿na by³oby obejrzeæ to cacko w akcji na ¿ywo? Je¶li nie masz nic
przeciwko oczywi¶cie.
Szszkoda, ¿e nie dzisiaj.
Oczywiscie, ze nie mam nic przeciwko, ale oprocz czasu pozostaje kwestia
ustalenia miejsca. Polska to dosc duzy kraj... ;-)

Pozdrówka,
Marcin
Renart F.
2005-05-06 08:17:58 UTC
Post by Marcin :: paradox
[...]
Mo¿e obaj przyjedziecie na po³udnie naszego kraju? weekend za dwa tygodnie?
21 - 22 maja. L±dowisko Morzychna k/ D±browy Tarnowskiej?
Akurat bêdzie impreza z elektroszybolami F5B i DLG w rolach g³ównych.
Falcon'y, Flash'e, Raketenrobaki i inne takie - jak by sie nie pisa³y.
Jak ¶piewa³ jeden Jerzy S. :
lataæ ka¿dy mo¿e,
jeden lepiej, a drugi trochê gorzej...

Jeste¶my umówieni ?
no to do zobaczenia!!!

--
pozdr.
Renart
zobacz www.avia.tarman.pl
Marcin :: paradox
2005-05-06 08:43:54 UTC
Post by Renart F.
[...]
Pomys³ niezwykle kuszacy, ale ja mialbym ponad 500km w jedna strone... :-(

Marcin
Artur Wawrzyniak
2005-05-06 12:59:53 UTC
Szkoda, że nie bliżej np. w Białymstoku :)
Ale któż to wie. Majówki się robi w różnych mniejscach.

pozdr
Artur
Post by Marcin :: paradox
Post by Artur Wawrzyniak
[...]
Może obaj przyjedziecie na południe naszego kraju? weekend za dwa tygodnie?
21 - 22 maja. Lądowisko Morzychna k/ Dąbrowy Tarnowskiej?
Akurat będzie impreza z elektroszybolami F5B i DLG w rolach głównych.
Falcon'y, Flash'e, Raketenrobaki i inne takie - jak by sie nie pisały.
latać każdy może,
jeden lepiej, a drugi trochę gorzej...
Jesteśmy umówieni ?
no to do zobaczenia!!!
--
pozdr.
Renart
zobacz www.avia.tarman.pl
Kaper
2005-05-07 20:01:26 UTC
U¿ytkownik "Artur Wawrzyniak" ...
Szkoda, ¿e nie bli¿ej np. w Bia³ymstoku :)
Ale któ¿ to wie. Majówki siê robi w ró¿nych mniejscach.
Kilka lata np. w Warszawie
Np. dwa tygodnie temu na Polach Wilanowskich by³y w powietrzu
równocze¶nie trzy Falcony.

Pozdrawiam,

Kaper

PS. mój Falcon jeszcze bez plusa :) ma fabrycznie czarn± kabinkê
http://www.depron.prv.pl/falcon.htm (ale oczywi¶cie zawarto¶ relacji
nieporównanie ubo¿sza)
AlexY
2005-05-08 09:44:26 UTC
PS. mój Falcon jeszcze bez plusa :) ma fabrycznie czarną kabinkę
http://www.depron.prv.pl/falcon.htm (ale oczywiście zawartoś relacji
nieporównanie uboższa)
poczytam jeszcze pare takich relacji i namowicie mnie na zakup gotowca
zamiast dlubania... :)
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt
n***@op.pl
2005-05-06 08:38:24 UTC
Post by Marcin :: paradox
[...]
A czy ktoś mogłby na liście podać te linki do zachodnich stron internetowych z
modelami Pana Leszka ?

Tak chciałbym sobie popatrzeć... co można u Pana Leszka kupić.

PrzemoSto
Leszek Kwarciñski
2005-05-06 09:53:58 UTC
Post by n***@op.pl
A czy ktoś mogłby na liście podać te linki do zachodnich stron internetowych z
modelami Pana Leszka  ?
Tak chciałbym sobie popatrzeć... co można u Pana Leszka kupić.
PrzemoSto
Chciałem zaspokoić Pańską ciekawość ale pod podany adres nie można wysłać poczty
n***@op.pl

peTer
2005-05-06 13:18:06 UTC
MNIAMI - bardzo ciekawy opis - warto by³o klikn±æ w link. Coraz rzadziej
mo¿na znaleŒæ takie "rodzynki" w necie. DZIÊKUJÊ.
Z niecierpliwo¶ci± czekam na nastêpne.
Pozdrawiam,
Piotr /peTer/ Sukiennik

PS: Leszku - super Model. Proszê, móg³by¶ podes³aæ mi swoj± ofertê. Mój
e-mail: piotr /w domenie/ forfun.com.pl
Marcin
Leszek Kwarciñski
2005-05-06 14:38:11 UTC
Post by peTer
Piotr /peTer/ Sukiennik
PS: Leszku - super Model. Proszę, mógłbyś podesłać mi swoją ofertę. Mój
e-mail: piotr /w domenie/ forfun.com.pl
Niestety, próba wysłania poczty się nie powiodła. Tak zapisany adres e-mail
jest przy mojej wiedzy "inernetowej" nie do rozszyfrowania. Proszę
o "łatwiejszy" kntakt.
Z poważaniem Leszek Kwarciński
Teos
2005-05-06 20:00:25 UTC
Witaj Leszek,
Post by Leszek Kwarciñski
Post by peTer
[...]
To ja może pomogę, obecnie w dobie nagminnego spamowania część kolegów
broni swą prywatość poprzez zapisywanie swoich adresów w trochę dziwny
sposób aby ustrzec się przed robotami wyszukujacymi adresy e-mail
użytkowników newsów. Jak widać ja do nich nie należę ale rozumię i
sznuję taki sposób zapisu.
Przykład:
adres zapisany jako jan / w domenie/ kowalski.xxx
należy czytać jako ***@kowalski.xxx

Nie zrobiłem tego na adresie Piotra bo byłaby to niedźwiedzia
przysługa :-))
Mam nadzieję że pomogłem.
--
Pozdrowienia,
Teos mailto:***@poczta.onet.pl
peTer
2005-05-06 20:44:00 UTC
Post by Teos
adres zapisany jako jan / w domenie/ kowalski.xxx
Nie zrobi³em tego na adresie Piotra bo by³aby to niedŒwiedzia
przys³uga :-))
Mam nadziejê ¿e pomog³em.
Dziêkujê Teos :)
Pan Leszek ju¿ siê ze mn± skontaktowa³. ;)
Post by Teos
--
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=d5cnrp%24fi0%241%40amigo.idg.com.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dcorel%2Bpotrzebny%26hl%3Dpl -
tutaj trochê inny przyk³ad...