szczypce dociskowe
MarekB
2012-03-19 13:31:30 UTC
http://www.profitechnik.pl/narzedzia-reczne/narzedzia-mocujace-zaciski/zaciski-sprezynowe/zacisk-sprezynowy-staly-bessey-varioclippix-xc.html?dm=full

mam taka sprawe kupiłem kleszcze dociskowe jak powyzej ale siła nacisku jest bardzo rozna dla kazdego egzemplarza a
miała byc wg producenta =stała
Jak pomierzyc taką siłe ? moze ktos z szanownych grupowiczow podpowie.

z gory dzieki
marek
tyg
ściskanie elektronicznej wagi przenośnej?
MarekB
nie rozumiem wyjasnij ?
tyg
2012-03-19 17:11:15 UTC
Post by MarekB
https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSOVFzw5CDrRYsjGz9gNhg4pwAoGWEaI_sLxchivqq4cNBAvt_AgA
I ściskasz ,jeżeli rozstaw kleszczy na to pozwala .
AlexY
2012-03-19 23:38:21 UTC
Post by MarekB
http://www.profitechnik.pl/narzedzia-reczne/narzedzia-mocujace-zaciski/zaciski-sprezynowe/zacisk-sprezynowy-staly-bessey-varioclippix-xc.html?dm=full
mam taka sprawe kupi³em kleszcze dociskowe jak powyzej ale si³a nacisku jest bardzo rozna dla kazdego egzemplarza a
mia³a byc wg producenta =sta³a
Jak pomierzyc tak± si³e ? moze ktos z szanownych grupowiczow podpowie.
Chyba źle zinterpretowałeś pojęcie "stała", zaciskasz i masz ściśnięte
ze stałą siłą, ale jak zaciśniesz coś innego (inna grubość) siła będzie
inna.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
MarekB

yabba
2012-03-22 16:11:23 UTC
Post by MarekB
[...]
No to inaczej zinterpretujmy. Siła jest stała dla danego egzemplarza, czyli
nie możesz jej regulować. Producent nie gwarantuje powtarzalności wykonania
kolejnych egzemplarzy.

yabba
AlexY
2012-03-22 23:45:32 UTC
Post by AlexY
[...]
Też źle, dajmy na to ściskasz palcami (najlepiej wagę kuchenną) siła
nacisku skacze w czasie jak szalona, ściskasz ją super duper szczypami
za 4zł i wskazanie stoi na wartości x jak zaklęte. Wartość x jest
nieznana, nie sprecyzowana przez producenta i ma marne szanse być
powtórzona przy następnym ściśnięciu.
yabba
2012-03-23 08:29:11 UTC
Post by AlexY
[...]
Próbuję jeszcze raz: Siła jest stała w czasie dla danego jednego procesu
"ściśnięcia". :)
Podejrzewam, ze siła zalezy też od kąta rozwarcia szczęk. Za 4 zl to można
sobie kupić zestaw spinaczy do do suszenia prania, a nie przyrząd
laboratoryjny do "dokładnego ściskania".

yabba
AlexY
2012-03-23 08:46:22 UTC
Użytkownik yabba napisał:
[..]
Post by yabba
Próbuję jeszcze raz: Siła jest stała w czasie dla danego jednego procesu
"ściśnięcia". :)
BINGO! :)
Post by yabba
Podejrzewam, ze siła zalezy też od kąta rozwarcia szczęk. Za 4 zl to
można sobie kupić zestaw spinaczy do do suszenia prania, a nie przyrząd
laboratoryjny do "dokładnego ściskania".
Dokładnie tak, a cena jest z linku z pierwszej wiadomości w wątku. Gdyby
to miało trzymać jakieś parametry to byłyby one podane w opisie.
Michoo
2012-03-23 11:14:42 UTC
Post by MarekB
przy tej samej grubosci materiału ktory zaciskam siła jest bardzo rozna w poszczegolnych egzemplarzach wg mnie
przekraczajaca nawet 100% dlatego chcem to pomierzyc
No to ktoś już powiedział - zaciśnij na wadze i dostaniesz wynik.
Michoo