zrób własnoręcznie model
Jacek Kempiński
2011-12-31 15:33:08 UTC
Chciałem się dowiedzieć co sądzicie o tradycyjnym modelarstwie od
pomysłu do ostatniej przysłowiowej śrubki obojętnie jakiego modelu.Co
sądzicie o tym
Jack
2014-08-03 18:34:07 UTC

Aby temat zakończyć , teraz pracuje nad nowym modelem
AlexY
2014-08-03 19:44:09 UTC
Post by Jack
Post by Jacek Kempiński
Chciałem się dowiedzieć co sądzicie o tradycyjnym modelarstwie od
pomysłu do ostatniej przysłowiowej śrubki obojętnie jakiego modelu.Co
sądzicie o tym
http://youtu.be/BXLf88YMZqs
http://youtu.be/nBabAuz3TS0
Aby temat zakończyć , teraz pracuje nad nowym modelem
Serwo hamulca jest luźne, jedna lampa chyba nie wysuwa się do końca, tak
poza tym piękna robota, czapki z głów.
--
AlexY
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html