Tarcza do "krajzegi ;)" fi 100?
szary
2012-05-14 08:32:41 UTC
Witam wszystkich,
Ostatni raz zaglądałem na grupę chyba z 10 lat temu.

Mam małe pytanko. Na google/sklepach modelarskich nie potrafię znaleźć małej
(i cienkiej) tarczy do drewna średnicy gdzieś 100-160mm.
Chodzi o wykonanie prostej piły do przecinania małych listewek itp.
sosnowych dla syna (małoletni) - boję się dać mu coś większego.
Ot, do takiej piły o wymiarach stołu - jak powiedzmy laptop.
m.
tyg
2012-05-14 12:52:04 UTC
http://allegro.pl/pila-podcinajaca-podcinak-freud-li16m-100-skladak-i2292334392.html
http://allegro.pl/pila-tarczowa-kb-100x20x1-0-60z-globus-poprzeczne-i2306547176.html
http://allegro.pl/bosch-tarcza-pila-do-drewna-140-mm-100-z-bez-widii-i2308542674.html
http://allegro.pl/pila-podcinajaca-podcinak-freud-li25m-80-100-125-i2338227419.html
szary
2012-05-21 10:41:30 UTC
Post by szary
Mam małe pytanko. Na google/sklepach modelarskich nie potrafię znaleźć
Podziękował za linki, o coś takiego mi chodziło Globus lub Bosch za 30-35
zeta.

tyg
2012-05-14 12:55:00 UTC
Lub coś bardziej modelarskiego :
http://allegro.pl/proxxon-tarczowa-pila-stolowa-ks-230-85-w-27006-i2284506621.html
J.F.
2012-05-15 18:29:24 UTC
Post by szary
[...]
Myslisz ze taka setka palca sobie nie utnie ?

J.