Latawiec w XXI wieku.
Paweł Kasztelan
2018-08-12 07:18:55 UTC
Witajcie.
Jako że jesień się zbliża naszła mnie ochota na zbudowanie latawca.
Ale że ostatni latawiec budowałem dawno temu chciał bym aby ten nowy
korzystał z nowoczesnych materiałów. Ponieważ nie mam wiedzy na temat
współczesnych materiałów modelarskich chciał bym was zapytać co
możecie mi polecić.
Potrzebował będę:

1) Kiedyś: listewki --- Teraz : Jakieś rurki węglowe, kątowniki węglowe ?

2) Kiedyś: papier --- Teraz : Jakieś modelarskie folie ??

3) Kiedyś: sznurek --- Teraz : Jakaś żyłka, specjalny hol ?

Chciał bym zbudować LATAWIEC CONYEGO
http://www.latawce.website.pl/skrzynkowe.php

Jaki udźwig może mieć taki latawiec ?
Jak ciężką kamerę można by pod niego podwiesić ?

Dziękuję za wszystkie porady.
Pozdrawiam. Paweł Kasztelan.
adamschodowy
2018-11-22 02:18:42 UTC
Post by Paweł Kasztelan
[...]
Pod komorowy chiński "spadochron" za 20pln o powierzchni ok 0,5m.kw.
podwieszałem koszyk z kompaktem ważący ok 300g, tak naprawdę to zależy od
wiatru a nie latawca