helikopter zabawka - prędkość lotu
bartekltg
2013-10-08 11:57:26 UTC
Witam.

Helikopterek zabawka na IR
(filmik z lotu mojego modelu)

Mam wątpliwości co do prędkości lotu do przodu.
(przez większość filmu gałka sterująca maksymalnie wychylona)
Tylko mi się wydaje (na podstawie innych filmów), że
powinno to szybciej latać, czy rzeczywiście mam jakiś
problem ze sterowaniem lub tylnym wirnikiem?

z góry dziękuje i pozdrawiam
bartekltg
AlexY
2013-10-08 21:49:36 UTC
Post by bartekltg
Witam.
Helikopterek zabawka na IR
http://youtu.be/jOHYui05g-Y (filmik z lotu mojego modelu)
[...]
Mam coś w tym guście i też leci jakby chciało a nie mogło, w zestawie 2
śmigiełka na ogon, jedno trochę większe ale różnicy nie widać, obstawiam
za słaby silnik.
--
AlexY
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html