Kto podaruje Mi zbędny silnik CO2 ?
Kêdzior2
2004-06-15 13:53:52 UTC
Kto podaruje Mi zbędny silnik CO2 ?

Jeśli ktoś z Was ma jakiś zbędny, sprawny i kompletny silniczek na CO2, może
mógłby podarować Mi za darmo. Pokryje koszty wysyłki. Będę bardzo wdzięczny za
pomoc. Te silniczki były bardzo popularne parę lat temu i dużo osób je posiada.
Jednak z racji kłopotów z nabyciem naboi CO2, sporo osób ich już nie używa.
Jeśli ktoś ma taki silniczek bardzo proszę o podarowanie.

Rafał
--==PEGAZ==--
2004-06-16 07:07:59 UTC
Post by Kêdzior2
[...]
Podaj namiary, a na pewno coś znajdę ...
:))
--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
PozDro 4 all ***@gazownia.gdansk.pl
CU NeXt TimE
b***@poczta.onet.pl
2004-06-16 10:28:21 UTC
Wysłałem maila do Ciebie na: ***@polbox.com
Mój email: ***@wp.pl
Kêdzior2
2004-06-16 19:38:08 UTC
Kontaktujmy się przez maila: ***@wp.pl
Mike
2017-02-04 23:18:02 UTC
replying to , Mike wrote:
A ja chetnie kupie. Silnik co2 lub model na ten silnik.prosze o pomoc.

for full context, visit http://www.polytechforum.com/models-pl/kto-podaruje-mi-zbdny-silnik-co2-20633-.htm
a***@poczta.onet.pl
2004-06-16 20:19:29 UTC
Takze pisalbym sie na taku uklad silnik co2. Wlasnie taki mi potrzebny za
darmo bo nie mam kasy. Mam dopiero 13 lat i szukam silnika:) Moze znajdzie sie
cos dla mnie????moj mail : ***@poczta.onet.pl
Mike
2017-02-04 23:18:05 UTC
replying to --==PEGAZ==--, Mike wrote:
Chetnie kupie silnik co2. Lub model pod ten silnik .moglaby byc sama ladowarka
do naboi co2.

--
for full context, visit http://www.polytechforum.com/models-pl/kto-podaruje-mi-zbdny-silnik-co2-20633-.htm