forum
Jack
2013-12-25 11:13:20 UTC
Chciałem zadać pytanie czy jest jeszcze miejsce dla takich modelarzy co robią swoje pomysły od podstaw i czy jest takie forum gdzie można takie pomysły pokazać.
AlexY
2013-12-25 16:40:05 UTC
Chciałem zadać pytanie czy jest[..]
Który rodzaj modelarstwa masz na myśli?
Sprawdź http://pwm.org.pl/pwm/

PS. napraw klienta news coby zawijał wiersze na 72 znaku
--
AlexY
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Jack
2013-12-25 18:02:28 UTC
Ja może już tutaj pisałem .Chodzi mi o modelarzy(mnie akurat interesowali by modelarze samochodowi rc) Powiem szczerze jestem na dwóch forach ale widze że nikt nie zajmuje się swoją produkcją tylko już istniejącymi. To może już nie ważne aby robili modele samochodów ale mogą być różni czy to zajmującymi się budową łodzi czy czymś innym.Chodzi o wymianę doświadczeń .Nie ukrywam że też chciał bym pokazać model większemu gronu. Jeden zrobiłem a teraz robię drugi.
AlexY
2013-12-26 00:21:47 UTC
Post by Jack
(mnie akurat interesowali by modelarze samochodowi rc)
To akurat nie moja działka, pozostaje odpowiednio sformułowane zapytanie
do wujka google chyba że pojawi się ktoś bardziej "w temacie".
wt
2014-01-08 21:56:16 UTC
U?ytkownik "Jack" <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:8e3036bb-3d76-4048-99df-***@googlegroups.com...
Chciałem zadać pytanie czy jest jeszcze miejsce dla takich modelarzy co
robią swoje pomysły od podstaw i czy jest takie forum gdzie można takie
pomysły pokazać.

Może na CNC