Ostrzegam przed Hobby King
Jacek
2011-08-10 19:22:37 UTC
Piszę tego posta jako ostrzeżenie przed zakupami w firmie Hobby King.
3 stycznia tego roku zapłaciłem za różne elementy. Minęło ponad 8 miesięcy a
oni nawet nie wysłali przesyłki. Oficjalny powód - brak części. Ale nadal
jest informacja, że maksymalny okres oczekiwania wynosi do 30 dni.
Nie wierzcie w to.
Chyba, że macie za dużo kasy.
Jacek
PIX
2011-08-10 20:40:40 UTC
Post by Jacek
[...]
Witam

Zamawialem u nich samolot czekalem dosyć długo ok cztery tygodnie potem były
problemy z płatnościami
tzn zaplacilem raz kasa wróciła po miesiącu na konto z potrąceniem prowizji
zapłaciłem drugi raz i po 2 tygodniach dostałem przesyłkę. Generalnie nie
warto

Pozdrawiam

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6367 (20110810) __________

Jurek
2011-08-13 11:33:20 UTC
Odnoszę odwrotne wrazenie.
Zrealizowałem już trochę transakcji (płacę kartą PayPal)
Zawsze wszystko ok. Z czekaniem to rzeczywiście jest różnie bo wybieram
stosunkowo tani transport.(max. 4 tygodnie.).Dostałem pakiet z uszkodzoną
celą, to kazali mi przesłać zdjecie.W ciągu 2 tygodni dostałem zwrot kasy za
cały pakiet i pakiet został u mnie.Zanim się u nich coś zamówi to trzeba
dobrze przeczytać co oni tam piszą i jakie są warunki przesyłki.
Pozdrawiam
Jerzy \
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 6373 (20110812) __________
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6373 (20110812) __________

Jacek
2011-08-20 19:37:41 UTC
Post by Jurek
[...]
Ciach!
Właśnie przeczytałem. Ostrzeżenie, że towaru nie ma i będę musiał czekać do
31 dni. OK, myślę sobie. Do miesiąca, to ja mam czas (był 2 stycznia b.r.).
Kasę wpłaciłem, tez PayPalem. I czekam. Dziś mamy 20sierpnia a ja czekam.
Monituję i czeka.
PayPal przyjmuje reklamacje do 45 dni ale dostałem info od nich, że napisali
do HH.
Now ięc nadal utrzymuję. HK to oszuści. Nie mają towaru a towar nadal jest
na ich stronie z informacją, że trzeba czekać 7 do 31 dni.
To co to jest, jak nie oszustwo?
Pozdrawiam,
Jacek
news.tpi.pl
2011-08-22 11:05:55 UTC
Witam.
Rzeczywiście z terminami dostaw u nich tak jak u nas.Mam żelazna zasadę nie
kupuję tego czego nie ma na składzie.Zaznaczam tylko aby przysłąli mi
e-maila jak towar bedzie.Zresztą jak chcesz się wycofać
to tam jest taka procedura która pozwala to zrobić natychmiast.Z tym że
pieniądze masz na takim koncie u nich i możesz w każdej chwili wykorzystać
ale tylko do zakupu u nich.
Jerzy
wirusow 6399 (20110822) __________
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6399 (20110822) __________

darzur
2011-08-19 09:29:11 UTC
On Wed, 10 Aug 2011 21:22:37 +0200, Jacek says...
Post by Jacek
Piszę tego posta jako ostrzeżenie przed zakupami w firmie Hobby King.
3 stycznia tego roku zapłaciłem za różne elementy. Minęło ponad 8 miesięcy a
oni nawet nie wysłali przesyłki. Oficjalny powód - brak czę?ci. Ale nadal
jest informacja, że maksymalny okres oczekiwania wynosi do 30 dni.
Nie wierzcie w to.
A ja mam akurat odwrotne doświadczenia. Robiłem już u nich zakupy kilka razy
i nigdy nie było problemów. Płacę PayPalem i zawsze w 2-3 dni po płatności
paczka od nich wychodziła i po określonym (zaleznym od opłaconego transportu)
czasie przychodziła do mnie.
--
Pozdrufka,
Żurek GG# 371288
Jacek
2011-08-20 19:51:59 UTC
Post by Jacek
[...]
I Tobie też napiszę to samo co wyżej.
Było ostrzeżenie, że towaru nie ma i będę musiał czekać do 31 dni. OK, myślę
sobie. Do miesiąca, to ja mam czas (był 2 stycznia b.r.).
Kasę wpłaciłem, też PayPalem. Dziś mamy 20sierpnia a ja nadal czekam. O
monituję. I czekam.
PayPal przyjmuje reklamacje do 45 dni ale dostałem info od nich, że napisali
do HH prośbę o wyjaśnienie.
HK to oszuści. Nie mają towaru a towar nadal jest na ich stronie z
informacją, dostępny w terminie 7 do 31 dni.
To co to jest, jak nie oszustwo? Jeśli od ponad 8 miesięcy się nie ma towaru
a wystawia się go na stronie z informacją, że jest dostępny za najdalej, 31
dni?
Jesli to nie jest oszustwo, to ja Wam życzę dobrego poczucia humoru. Lub,
zamówcie ten towar za kilkaset dolarów. Potem pogadamy.
Hobby King TO OSZUŚCI.
Pozdrawiam,
Jacek
Wemif
2011-08-24 09:25:46 UTC
HK to oszu?ci. Nie maj? towaru a towar nadal jest na ich stronie z
informacj?, dost?pny w terminie 7 do 31 dni.
Z ciekawoscie, jaki to towar?

a.
Jacek
2011-08-26 15:05:58 UTC
Post by Wemif
HK to oszu?ci. Nie maj? towaru a towar nadal jest na ich stronie z
informacj?, dost?pny w terminie 7 do 31 dni.
Z ciekawoscie, jaki to towar?
a.
TowerPro BM2410-9T / 18A BEC/ 9x6E Prop Combo
Pozdro,
Jacek
Michal
2011-08-26 19:50:19 UTC
Post by Jacek
TowerPro BM2410-9T / 18A BEC/ 9x6E Prop Combo
"No ETA on 1 particular item from this factory. " co oznacza że nie
wiedzą kiedy dostaną jeden z elementów zestawu...

Michał
Jacek
2011-08-28 08:09:15 UTC
Post by Michal
Post by Jacek
TowerPro BM2410-9T / 18A BEC/ 9x6E Prop Combo
"No ETA on 1 particular item from this factory. " co oznacza że nie
wiedzą kiedy dostaną jeden z elementów zestawu...
Michał
No, nie do końca masz rację. Bo mają komunikat:
Stock updated frequently. Orders arriving every 10-14 days. No ETA on 1
particular item from this factory.
Czyli masz prawo spodziewać się szybko, bo magazyn jest często uzupełniany.
A dodatkowo, ja zamawiałem, gdy tej informacji jeszcze nie było. Po moich
wielu interwencjach i komentarzach, że to jest oszustwo a nie sposób
prwoadzenia geszeftu dodali, że nie wiedzą, kiedy b ędzie dostawa.
Jeśli towaru nie ma tak długo, już 9 miesięcy, to uczciwie jest wyraźnie
nadać mu status: TOWAR NIEDOSTĘPNY.
I tylko tyle. Albo, dla Hobby King, AŻ TYLE.
Jacek
Michal
2011-08-28 08:25:13 UTC
Post by Jacek
A dodatkowo, ja zamawiałem, gdy tej informacji jeszcze nie było. Po moich
wielu interwencjach i komentarzach, że to jest oszustwo a nie sposób
prwoadzenia geszeftu dodali, że nie wiedzą, kiedy b ędzie dostawa.
Postaw się w ich sytuacji, dostawca sugeruje że dostarczy po czym zwleka
w nieskończoność.
Kilka rzeczy z HK zamawialiśmy, nigdy nie było problemów ani podejrzeń
co do ich uczciwości. Anuluj zamówienie, zamów sobie coś innego - nie
będziesz tyle musiał czekać.
Swoją drogą, nigdy nie dorzucamy rzeczy na backorderze do paczek
"bieżących" - jeżeli na coś trzeba czekać, lepiej skompletować "paczkę
oczekującą".

Pozdr.,
Michał
Jacek
2011-08-29 17:12:06 UTC
Kochani,
kończę wątek. Opisałem oszustwo HK. I tyle.
Na grupie robi się polskie piekło. Nie interesuje mnie to. Jeśli kogoś
ostrzegłem, jest mi miło.
Jeśli ktoś chce mi udzielać dobrych rad, niech sobie podaruje. W tej materii
więcej już nie będę pisał.
Udanych lotów/pływań/jazd.
Jacek

Wemif
2011-08-19 20:08:56 UTC
Pisz? tego posta jako ostrze?enie przed zakupami w firmie Hobby King.
Kupowalem kilka razy, dostawa 2-4 tygodnie, wybieralem tani transport.
Wszystko w porzadku. Za to aktualnie czekam juz 5 tygodni na zakup
w dealextreme.com, ale pewnie wkrotce przyjdzie.

a.
Jacek
2011-08-20 19:54:48 UTC
Post by Wemif
[...]
Ja też wybrałem tani transport ale to nie ma nic do rzeczy. Tańszy towar
dostałem. Droższej paczki już nie. Ale im to nie przeszkadza dalej tego
towaru oferować z podanym terminem - do 31 dni.
A więc, świadomie ostrzegam. Zastanów się, zanim coś kupisz w Hobby King.
Pozdrawiam,
Jacek
2011-08-21 20:41:56 UTC
Post by Jacek
[...]
To jest Twój pech. Prawdopodobnie też nie poradziłeś sobie z
korespondencją. Gdyby jednak przyjąć, że to co napisałeś nie jest
przykrym incydentem, HK straciłoby renomę i przestałoby istnieć, ...a ma
się dobrze i jest jednym z największych dystrybutorów.

V.
Jacek
2011-08-22 17:44:54 UTC
Post by Jacek
[...]

I tu masz rację. Nie poradziłem sobie z korepondencją. Obiecaną dostawę w 31
dni odczytałem jako obiecaną dostawę w 31 dni. A nie powinienem był.
Jacek
Michal
2011-08-25 20:11:35 UTC
Post by Jacek
I tu masz rację. Nie poradziłem sobie z korepondencją. Obiecaną dostawę w 31
dni odczytałem jako obiecaną dostawę w 31 dni. A nie powinienem był.
Napisz co takiego zamawiałeś, może jest gdzieś w opisie.
Np. dla DLE-30: "This is an archived page. This product is no longer
available and has been replaced by a newer product." mimo że poniżej
"Stock updated frequently. goods ready within 45days"

No i na takiego DLE to można sobie w nieskończoność czekać..

Michał
Jacek
2011-08-28 08:10:07 UTC
Post by Michal
[...]