"wbijak" do gwozdzi
Szymon
2011-09-15 11:41:34 UTC

Jestem nowy na tej grupie. Postanowiłem napisać ponieważ nikt dokładnie nie
wie jak ten przyrząd modelarski się nazywa, a w Internecie nie mogę nic
znaleźć na jego temat. Chodzi mi o jakby taki "wbijak" do gwoździ.
Potrzebuję pare małych gwoździków wbić w szkielet modelu z drewa nie
używając młotka. Wiecie jak takie cudo się nazywa? Jeśli tak to podeślijćie
może link gdzie można coś takeigo kupić. Od razu dodam, że w sklepie
modelarskim nie mają czegoś takiego ale wiedzą o co chodzi. A co najlepsze
też nie umieją tego nazwać....hmm.
_____________
Pozdrawiam
Szymon
Michoo
2011-09-15 22:22:07 UTC
Post by Szymon
Witam,
Jestem nowy na tej grupie. Postanowiłem napisać ponieważ nikt dokładnie nie
wie jak ten przyrząd modelarski się nazywa, a w Internecie nie mogę nic
znaleźć na jego temat. Chodzi mi o jakby taki "wbijak" do gwoździ.
Czy chodzi Ci tzw gwoździarkę?
Michoo
Szymon
2011-09-16 07:32:35 UTC
Post by Michoo
Czy chodzi Ci tzw gwoździarkę?
Michoo
Możliwe, nie wiem dokładnie gdzie coś takiego znaleźć. Wpisałem w
przeglądarkę i wyskoczył mi model HMS Victory. Tutaj jest właśnie to czego
potrzebuję:
http://www.hmsvictory.pl/pdf/HMSV17.pdf na stronie 11 - "miniaturowy
przybijak gwoździkowy". Nie wiem może to po prostu taka rączka co trzyma
gwóźdź tylko? Na filmie tak to wygląda:
http://www.hmsvictory.pl/filmy/film2.php?id=3

Ręcznie nie mogę sobie poradzić z przybiciem. Używając młotka te gwoździki
się wyginają...
Co mogą Państwo poradzić?
____________
Pozdrawiam
Szymon
tygryseek
2011-09-16 15:44:50 UTC
Post by Szymon
[...]
Wg mnie wystarczy pręt metalowy osadzony w drewnianej rączce.
Na końcu pręta wywiercić otworek o średnicy nieco większej od łba gwoździka.
Można też namagnetyzować pręt aby gwoździki nie wypadały.

I raczej to jest wciskacz gwoździków a nie wbijak.
Pozdrawiam.
Szymon
2011-09-16 19:24:53 UTC
A nie można czegoś takiego po prostu kupić?
____________
Pozdrawiam
Szymon
tygryseek
2011-09-17 07:01:08 UTC
Post by Szymon
A nie można czegoś takiego po prostu kupić?
____________
Pozdrawiam
Szymon
Tak po prostu to chyba nie , skoro sa problemy ze znalezieniem tego
narzędzia.
--=olo=--
2011-09-21 06:48:32 UTC
(...)
Post by Szymon
Ręcznie nie mogę sobie poradzić z przybiciem. Używając młotka te gwoździki
się wyginają...
Co mogą Państwo poradzić?
nawierć wiertłem mniejszym o połowę średnicy gwoździka i dopiero wbijaj

--=olo=--