Od czego zacząć ???
Jaroslaw Kopec
2011-08-21 14:34:54 UTC
Witam wszystkich,
mam ogólne pytanie do kolegów modelarzy od czego zacząć aktualnie
zabawę z modelami samolotów zdalnie sterowanych. Kiedyś jako dzieciak
się tym bawiłem ale kilka lat robi swoje, technologia idzie na przód i
za bardzo dzisiaj nie wiem jak tem ugryźć aby jednocześnie się nie
zniechęcić a jednak stopniowo mieć fun :-) Pozdrawiam
AlexY
2011-08-21 16:38:36 UTC
Post by Jaroslaw Kopec
[...]
Na początek musiałbyś się określić jakie są ograniczenia finansowe, czy
i co już masz (wyposażenie, narzędzia) i jaki preferujesz napęd:
elektryczny czy spalinowy.
Jako pierwszy model mogę polecić latające skrzydło np tzagi - tanie,
mocno kretoodporne, łatwe w pilotażu.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html