jakiej firmy modele do sklejania warto kupować?
BQB
2011-11-26 00:28:46 UTC
Ostatnio kupiłem synowi 10 letniemu model do sklejania, był zachwycony,
ale stwierdziłem, że kiedyś te modele były znacznie lepiej wykonane,
dokładniejsze, lepsza i dokładniejsza instrukcja i z klejem, który po
wyjęciu z pudełka nie był zaschniętym kawałkiem czegoś. Polecicie mi
jakąś firmę, której modele warto kupować? Może jakiś sklep internetowy?
bartekltg
2011-11-26 12:02:59 UTC
Post by BQB
[...]
Z młodości dobrze wspominam Revell (w sumie jedyna marka, jaką
zapamiętałem), ale było to dawno.

BTW, jak trochę podrośnie, podsuń mu okręty. Znacznie więcej
zabawy nad jednym modelem:)

pzdr
bartekltg
Marcin Luty
2011-12-02 15:19:36 UTC
Post by BQB
[...]
Temat rzeka ale...
Dobre (i drogie) są modele Tamiya, fajnie składalne ale niekoniecznie
merytorycznie poprawne są modele Academy.
Na początek można spróbować z modelami Airfixa - są zestawy razem z
klejem, pędzelkami i lakierami.
Podobną serię rozpoczęła nie tak dawno firma Italeri - My first model
kit. Tu oprócz powyższych akcesoriów dołączają również pensetę, cążki,
pilnik i film na DVD z podstawami modelarstwa redukcyjnego.
Marcin Luty
Marcin Rychlewski
2012-04-02 15:54:25 UTC
Ale 10 lat chłopak to tylko kartonowe modele :-) Na początek proste modeliki
z KEL w skali 1:50.
www.gpm.pl, www.orlik-models.pl albo google i już. Pozdrawiam.