grupa
KiloSierra
2013-12-04 14:53:37 UTC
żyje ta grupa ??
dawno mnie nie bylo tu

gdzie sie ludziska wyprowadzili???
poszukuje info o Quad/MultiCopterach
/dev/SU45
2013-12-04 15:20:54 UTC
Post by KiloSierra
żyje ta grupa ??
dawno mnie nie bylo tu
gdzie sie ludziska wyprowadzili???
poszukuje info o Quad/MultiCopterach
Przydechła niestety, większość jest na http://rc-fpv.pl/ i
http://rc-cam.pl/, no i na http://pfmrc.eu/, ale tu od czasu do czasu
ktoś się pojawi. Ja ciągle uważam że wolność słowa usenetowa jest cenna!

Quady - co z nimi? Jakie info?
KiloSierra
2013-12-04 18:17:11 UTC
Post by /dev/SU45
Post by KiloSierra
[...]
dziekie zajze choc forów time killerów juz nie lubie....
godzinami tam mozna siedziec :/
Post by /dev/SU45
Quady - co z nimi? Jakie info?
o quadcoptery chodzilo potem poprawilem na multi bo w koncu 4 wirniki to
ciut mało
BQB
2013-12-08 02:31:00 UTC
Post by KiloSierra
Post by /dev/SU45
Quady - co z nimi? Jakie info?
o quadcoptery chodzilo potem poprawilem na multi bo w koncu 4 wirniki to
ciut mało
Ale co o tych multiwirnikowcach chciałbyś wiedzieć? Może historię jak
się to zaczęło? Albo jakie silniki można używać? Albo jak daleko to
zaleci? Albo jakie ma funkcje? Czy może mieć FailSave?