"znaleziony" model samolotu RC - Warszawa Wilanów
TS
2011-11-22 10:36:15 UTC
Cześć,

Latam na paralotni na Wilanowie i namierzyłem model samolotu rc, który
zapewne "zerwał" się któremuś z kolegów modelarzy. Niestety - nie mam
bezpośredniego kontaktu z modelarzami, więc, jeśli znacie osobę, która
w ostatnim czasie straciła swoje cacko, i chce je odzyskać, to mogę
podać precyzyjne współrzędne GPS, gdzie ten model leży. Niestety - nie
miałem czasu ani możliwości zabrania tego modelu z miejsca gdzie
zalega.
Ewentualnie jeśli są inne fora, przez które się kontaktujecie, to
przekażcie tą informację.

Zainteresowanego proszę o kontakt telefoniczny.

pozdrawiam,
Tomasz Surma
tel. 606 202 665
AlexY
2011-11-23 09:26:27 UTC
Post by TS
[...]
For jest kilka, osobiście rozpuszczę wici wśród znajomych z wawki.
Bardzo często ludzie podpisują swoje samoloty. Może jeszcze będziesz
miał możliwość go podnieść.

[...]

Przy okazji wielkie dzięki i szacuneczek za postawę, rzadkość w obecnych
czasach.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Jerzy
2011-11-23 13:33:22 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
TS
2011-11-23 21:20:22 UTC
juz podałem te informacje na bardzo obleganym forum   polskie forum
modelaskie Rc

Dzięki za przesłanie. Zainteresowany się już do mnie zgłosił, i mam
nadzieję, że wkrótce odnajdzie swoją zgubę: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=45223

pozdrowienia,
TS