Jaki modul 2.4 gHz - do Graupnera MX-12
stabillo
2011-08-24 16:05:52 UTC
Witam!
Co byscie polecali do tej aparatury? Jako ze padl mi odbiornik i coraz
czesciej "wariuje" mi model na Wilanowie, chcialbym przejsc na 2.4, a moze
ktos z Was zamawia cos za oceanem i kupilbym tez dla mnie taki modul?

st.
PIX
2011-08-24 23:41:47 UTC
Hej
Polecam JETI ! Mam zainstalowane w MX16s
Dlaczego jest OK?

1. Możliwość konfiguracji sprzętowej
2. Stabilność pracy
3. Duża gama urządzen JETI
4. Prostota obsługi
5. Niezawodność (z tym to bywa róznie narazie złego słowa nie powiem ja
jestem zadowolony)
6. Telemetria + możliwość wgrania odpowieniego softu wg upodobań (jak ktoś
umie sobie napisac)
standardowy soft do MGPS-a tylo czyta dane brak interpretacji

Dlaczego nie jest OK ?

Troche kosztują te wszystkie klocki
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
wirusow 6407 (20110824) __________