Hobby King to oszu?ci
Jacek
2011-11-15 20:22:30 UTC
cd moich "przygód" z HK.
Opisałem swoje perypetie z tą firmą na Facebooku. Załączyłem zrzutki
ekranowe potwierdzające prawdziwość mojej wersji.
Jedyną odpowiedzią HK było usunięcie moich wpisów z Facebooka i zablokowanie
mi możliwości umieszczania postów pod ich kontem.
Powiedzieli też, że pieniądze za niedostarczony towar bedą dostępne na moim
koncie ale NIE SĄ.
Hobby King okazał się być złodziejską firmą.

Pozdro,
Jacek
Jaros³aw Niewiñski
2011-11-19 23:47:16 UTC
2011-11-20 09:16:13 UTC
W takim razie, na gruncie starszej niż nasza kultury chińskiej, wytłumacz
mi, czy jest w porządku, że czekałem (cierpliwie) na produkt 11 miesięcy i
gdy on wreszcie był dostępny, okazuje się, że inny, który był dla mnie
zarezerwowany (na Facebooku dałem zrzutkę ekranu) okazał się być
niedostępny. I co? Miałem natępne 11 miesięcy czekać? Na to, żeby kolejny
artykuł był niedostępny?
Mylisz ich wielowiekową kulturę z rzetelnością handlową. To niekoniecznie
musi się łączyć. I nie robię żadnych pyskówek. Po prostu opisałem swój
przypadek. I zrobiłbym to nie tylko w stosunku do "anonimowej żółtej rączki"
(szacunek dla pana Piotra Bukartyka za cudowną piosenkę). Zrobiłbym to też
opisując sklep polski, angielski, rosyjski czy niemiecki.
Jeśli ktoś chce, może wyciągnąć wnioski. I tyle.
Pozdrawiam i życzę pogodnej emerytury.
Jacek
Jaros³aw Niewiñski
2011-12-08 17:47:38 UTC
Panie Jacku, pozwolę sobie odświeżyć temat.
Coś ostatnio trąbią, że jakieś świeta sie zbliżają.
Ponieważ od Mikołaja zasługuję raczej na rózgę,
więc pozwoliłem sobie (cytując klasyka) sprawy w własne ręce.
Miałem upatrzone w HK takie cóś
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17988
Długo nie mieli tego na stocku. Ale ostatnio przysłali mi maila, że już
jest.
Zamówiłem, przesyłkę podzieliłem na dwie (wziąłem też wyposażenie).
Stan na dziś - obie przesyłki mam na trackingu.
Mniejsza leci via CH (Swiss), większa z HK.
A'propos emerytury, chyba więcej już zapłaciłem niż dostanę.
Przepraszam jeśli Pan poczuł się urażony moim poprzednim postem.
Pozdrawiam Świątecznie!
Jarosław Niewiński (jmnlabs)
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6695 (20111208) __________

Jacek
2011-12-13 19:09:21 UTC
Gratuluję zakupu i życzę udanej zabawy.
Nie czuję się urażony, jeśli ktoś celowo mnie nie uraża. A więc spoko :-)
Na Facebooku amerykańskiej filii HK też wieszają psy na tę firmę. I to tyle
na ten temat.
Ewolucja wyposażyła nas (przynajmniej część z nas) w mózg po to, abyśmy go
używali. Na allegro można kupić szybciej i niewiele drożej. Pana czekają
jeszcze dwa pisma z urzędu pocztowo-celnego i zapłata podatku oraz
"pośrednictwa pocztowo-celnego". A to znakomicie podraża zabawę.
Ale to wersja lajtowa. Zakup w HobbyKing to raczej hardcore.
Życzę miłych świąt.
Jacek
Jaros³aw Niewiñski
2012-01-03 10:44:10 UTC
Witam serdecznie w Nowym Roku!
Panie Jacku pragnę Pana poinformować, że obie przesyłki z HK dotarły
szczęśliwie.
Obyło sie bez cła. Większa przyszła później
(http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17988).
Link może się połamać. Dokladnie 23.12.2011. Akurat pod Choinkę.
Mi też zdarzały się wpadki, większość na All-gro. Z HK jak narazie jet ok,
Minus to dosyć długi czas przesyłki.

Pozdrawiam i życzę więcej optymizmu w Nowym Roku.
Jarosław Marek Niewiński
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6763 (20120103) __________

Jurek
2011-12-30 17:37:30 UTC
Witam!
Kolego zupełnie nie jestes w temacie.Zrobiłem z kolegami ponad 150
transakcji z HK i nigdy nie było niewypału.Staraliśmy się aby były w cenie
która nie zmusza do płacenia VAT-u.Były realizowane nawet reklamacje na
Lipol-e z pozytywnym skutkiem.Najpierw zanim zaczniesz z nimi realizować
transakcję to dokładnie przecztaj warunki.Myślę że masz trudności z
angielskim.Poproś aby Ci ktoś dokładnie wszystko przetłumaczył. I nigdy nie
kupuj czegoś czego nie ma na stanie. Poczekaj aż Ci przyślą e-maila że jest.
Ponadto możesz z nimi
rozmawiać online.
Pozdrawiam Jerzy
wirusow 6673 (20111130) __________
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6756 (20111230) __________

Jacek
2011-12-31 11:00:28 UTC
Witaj,
egzamin państwowy z języka angielskiego zdałem bodaj w 1984 roku.
O egzaminach BC chyba mało kto wówczas słyszał, o ile w ogóle były w Polsce
dostępne.
Natomiast najwyraźniej masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem w języku
ojczystym.
Przeczytaj może raz jeszcze (albo i więcej, jeśli trzeba). Jeśli masz
trudności, to poproś kogoś aby Ci wytłumaczył. A potem, jeśli znasz
angielski, poczytaj o HK. Zwłaszcza jego filli w USA. Moja opinia nie jest
odosobniona.
Jeśli Tobie się udało to gratuluję i zyczę kolejnych sukcesów.

I Szczęśliwego Nowego Roku. Wam wszystkim.
Jacek
Jurek
2011-12-31 14:47:23 UTC
Witam!
Masz rację, Ty się wściekaj i szukaj winy wszędzie tylko nie u siebie. Ja
natomiast będę dalej robił zamówienia HK z jak zawsze pozytywnym skutkiem
.Moi znajomi też.
Pozdrawiam
Jerzy
sygnatur wirusow 6673 (20111130) __________

Jacek
2012-01-01 16:15:41 UTC
Ależ ja się nie wściekam. W innym wątku JASNO I WYRAŹNIE napisałem.
Moja wina, że uwierzyłem chińczykom mimo wielu negatywnych opinii w necie
n.t. ich rzetelności kupieckiej. A dosłownie - ich uczciwości..
eśli ktoś chce, niech kupuje w HK. Ty Też. To wasza sprawa.
Ja, i nie tylko ja, zostałem oszukany. I poinformowałem o tym wszystkich,
którzy tam kupują, że i oni mogą zostać oszukani. Mogą ale nie muszą.
I nikomu nie zabraniam tam kupować. Powodzenia.
I na tym wątek kończę i więcej w nim pisać nie będę.
Życzę sukcesów w 2012.
Jacek
Wemif
2012-01-02 15:16:51 UTC
Podepnę się pod temat, ile czekacie na przesyłki z okresu
przedświątecznego? Normalnie paczka od wylotu z HongKongu
była na cle 4-6 dni potem, a teraz czekam na paczki nadane
12 i 16, i jeszcze nie ma jej na cle.

a.