Jakie narzędzia do lamy?
ToTylkoJa
2011-11-07 16:36:28 UTC
Czym można odkręcić śruby mocujące łopaty w Lamie? To jest chyba jakiś
malutki torx, ale czy T4, T6, czy jeszcze inny to nie wiem. Czy ktoś
podpowie jaki kupić (rozmiar)? A może przy okazji jakiś sklepik z
narzędziami modelarskimi? Czy może po prostu kupić na alledrogo coś co się
nazywa 'zestaw do naprawy telefonów' i posiada kilka torx-ów i parę małych
krzyżaczków. Tylko czy takie 'plastikowe' śrubokręciki nie rozsypią się
przy dokręcaniu śrub łopat.

pozdrawiam MArek
AlexY
2011-11-08 13:20:47 UTC
Post by ToTylkoJa
Witam
Czym można odkręcić śruby mocujące łopaty w Lamie? To jest chyba jakiś
malutki torx, ale czy T4, T6, czy jeszcze inny to nie wiem. Czy ktoś
Nie mam lamy ale w każdym heli mam imbusy fabrycznie
Post by ToTylkoJa
[...]
coś w ten deseń, są zestawy imbusów (niekiedy nazywane ampulami)
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html