Klejenie ABS i rurki szklano-poliestrowej.
Andrzej W.
2016-05-11 10:34:46 UTC
Cześć.

Chcę wkleić rurkę szklano-poliestrową fi 6 mm w nieprzelotowy otwór w
ABS o głębokości 10mm.
Jakiego kleju najlepiej użyć do tego celu?
A może dać przelotowy otwór w ABS i na rurki nakleić pierścienie
ograniczające z obu stron z tego samego materiału co rurka?
Mogę też dać śrubę przelotowo przez rurkę (np. M2.5), boję się jednak,
że to ją nadmiernie osłabi.

Rurka:
http://abc-rc.pl/rurka-szklano-poliestrowa-6-4mm-1mb-czarna
a pierścień mógłbym dać z tego:
http://abc-rc.pl/Rurka-szklana-12
AWa.
AlexY
2016-05-11 17:17:34 UTC
Post by Andrzej W.
Cześć.
Chcę wkleić rurkę szklano-poliestrową fi 6 mm w nieprzelotowy otwór w
ABS o głębokości 10mm.
Jakiego kleju najlepiej użyć do tego celu?
Zależy od występujących sił, co to ma być i jak będzie pracować?
Post by Andrzej W.
[...]
Toć to to samo tylko inna średnica, w sensie taki sam materiał, włókno
szklane z żywicą, czyli kleisz żywicą.
--
AlexY
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Andrzej W.
2016-05-16 19:53:47 UTC
Post by Andrzej W.
Chcę wkleić rurkę szklano-poliestrową fi 6 mm w nieprzelotowy otwór w
ABS o głębokości 10mm.
Jakiego kleju najlepiej użyć do tego celu?
Sprzedawca polecił żywicę epoksydową, ale że nie za bardzo ją lubię to
zrobiłem testy z cjanoakrylem i wyszło całkiem dobrze.
Połączenia przeżyły już kilka udarów i wszystko wygląda nadal jak należy.
--
AWa.