F-16C/D Italeri 1/72: jaki block?
Adam Galant
2013-12-06 20:29:25 UTC
Witajcie,

Czy wiecie może, jaki block reprezentuje model wymieniony w tytule?
Chodzi o barwy USAF, wersja jednomiejscowa, nr. seryjny 84-315.

Pozdrawiam,
Adam
Adam Galant
2013-12-06 20:37:28 UTC
Post by Adam Galant
[...]
Aaaa, chyba znalazłem. Block 25. Szkoda, bo gdzieś czytałem, że 40, więc
miałem nadzieję, że da się podwiesić LANTIRN nie tracąc wiarygodności.

Polecam www.f-16.net, jest tam baza danych; po numerze seryjnym można
znaleźć losy płatowca i ustalić stan na wybraną datę (jednostka,
modernizacje, status itp.).

Pozdrawiam jeszcze raz.